۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشران است

استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشران است

زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت:  زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشران است 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره ای شامگاه چهارشنبه در سفر یک روزه خود به استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: شعار مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل است.

وی ابراز داشت: اقدمات لازم در این خصوص توسط وزیر راه و شهرسازی با جدیت در حال انجام است و می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص این دو مقوله مهم در تمام ادارات راه و شهرسازی استانها در حال انجام است.

زهرا ای با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور مفسران است، گفت: امیدواریم با تعامل و هم افزایی تمام ارگان ها در استان زنجان طرح نهضت ملی مسکن با برنامه ریزی و مدیریت جلو برود تا مردم در حوزه مسکن بهترین شرایط را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: خوشبختانه با همدلی و هم افزایی که بین مدیران استان زنجان وجود دارد باعث شده تا این استان در اجرای طرح مهم نهضت ملی مسکن در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

زهره ای افزود: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با مدیریت مدبرانه خود و همکاری دیگر ارگان ها توانستند این طرح را به خوبی جلو ببرند و در سطح کشور سرآمد باشند.

کد خبر 5909484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha